Mam ochotę na pieszczotę
forum połączone z www.slodkiepieszcoty.fora.pl



Forum Mam ochotę na pieszczotę Strona Główna Dla wszystkich i o wszystkim ;-) CALL OF DUTY
Obecny czas to Sob 21:56, 23 Lis 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Śro 16:39, 08 Lut 2006

Wiadomość
CALL OF DUTY
Opisy gry, opinie, multiplayer, dodatki,itp

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Śro 16:43, 08 Lut 2006

Wiadomość
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Pią 14:29, 10 Lut 2006

Wiadomość
Wpis do rejestru , który pozwala zainstalować patch'a 1.4 lub 1.5 na skopiowane CoD .
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Pią 14:30, 10 Lut 2006

Wiadomość
Bardzo przydatny porogram , dzięki któremy zminimalizujemy naszego CoD'a
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Pią 14:30, 10 Lut 2006

Wiadomość
Programik służący do aktualizowania PunkBustera , wystarczy go wkleic do folderu PB w głównym katalogu z grą i uruchomić . (cała procedura trwa od 2 do 7 minut )
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Pią 14:31, 10 Lut 2006

Wiadomość
Konieczne do pogaduszek , przy sparach i treningach , kazdy powinien go mieć
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Pią 14:32, 10 Lut 2006

Wiadomość
Chyba najlepsza i najłatwiesza w użyciu wyszukiwarka serwerów !
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Pią 14:36, 10 Lut 2006

Wiadomość
Poradnik multiplayer

Chcecie wymiatać na multi? Jeśli tak to przeczytajcie poniższe przykazania, które wam w tym pomogą:

» Nigdy nie wychodź środkiem placu, po którym się poruszasz bo możesz dostać niespodziankę w głowę. Zawsze staraj się chodzić w miejscach, w których jesteś najmniej widoczny.
» Czekaj zawsze na swój squad i nie odchodź od niego zbyt daleko. Zawsze będziesz miał wsparcie w razie wybuchu jakiejś małej strzelaninki.
» Kiedy przeciwnik jest w zamkniętym pomieszczeniu, lub w grupach to staraj się ich załatwić granatem. Z pewnością zaoszczędzisz trochę amunicji i zdrowia.
» Korzystaj z różnych broni pozostawionych przez Niemców. Na przykład skorzystanie z porzuconego przez Niemców Mg42 może nieraz siać spustoszenie wśród wroga.
» Kiedy na polu walki jest wielka zadyma i sobie nie radzisz, najpierw zajmij się Niemcami przy wszelkiego rodzaju stacjonarnych karabinach maszynowych. To z pewnością odciąży twój squad i da Ci szansę na przejęcie inicjatywy w grze.
» Jeśli jesteś w posiadaniu broni snajperskiej i masz możliwość wyeliminowania wroga z dużej odległości to zrób to, a z pewnością wyjdzie Ci to na dobre.
» Jeżeli, któryś z wrogów jest w posiadaniu lepszej broni niż ty, to zabierz mu ją a na pewno nie pożałujesz swojej decyzji. (No chyba, że zamienisz broń na gorszą ;P)
» Nigdy nie strzelaj w biegu, ponieważ mało która z twoich kul trafi wroga. Jeśli jednak nie masz wyboru i musisz strzelać z biegu to wal krótkimi seriami.
» Często przeładowuj broń ponieważ musisz być gotów na atak w każdej chwili i o każdej porze. W przeciwnym przypadku może ci zabraknąć kul w magazynku podczas strzelaniny i twój wróg to wykorzysta.
» Miej oczy dookoła głowy. Pamiętaj, że akcja gry nie toczy się tylko tam gdzie się patrzysz. Za tobą także podążają żądni krwi przeciwnicy, którzy czekają na dogodny moment by Cię wykończyć.
» Do walki w pomieszczeniach używaj broni krótkodystansowej ponieważ broń średnio i długo dystansowa może Ci się przydać na koniec.
» Wykorzystuj otoczenie jak tylko się da. Korzystaj z naturalnego kamuflażu w postaci drzew, trawy, kamieni oraz innych części otoczenia.
» Zawsze wykonuj powierzone Tobie zadania w przeciwnym przypadku nie przejdziesz gry. Pamiętaj, że lista zadań do wykonania w danej misji jest dostępna pod klawiszem [Caps Lock].
» Zawsze dokładnie poznaj teren przed atakiem. Znajdź dogodne miejsca do ostrzeliwania wroga i czyń swą powinność. ;D
» Dbaj o swoich kolegów ze squadu. Bez nich jesteś niczym, a oni są niczym bez ciebie. Staraj się ich osłaniać i traktować jak równych sobie.
» Zawsze staraj się zajść przeciwnika od tyłu (to się może źle kojarzyć, ale to najbardziej skuteczna technika, którą znam).

Naucz się przykazań na pamięć i wymiataj! ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Pią 15:30, 10 Lut 2006

Wiadomość
Ban - pozbawienie gracza dalszego udziału w grze, zwykle za niestosowne
zachowanie się lub czitowanie,
Cheater - osoba grająca z kodami,
COD - mówiąc krótko, Call of Duty,
Connected - połącznie z serwerem,
Disconnect - rozłączenie z serwerem,
Floodowanie - wielokrotne pisanie tych samych słów lub liter,
Frag - punkt za zabicie przeciwnika,
Join - włączenie się do gry,
Kamper - gracz, który cały czas siedzi w jednym miejscu i zabija przeciwników,
jeśli tylko pojawią się obok niego,
Kick - wykopanie gracza z gry,
Lag - opóźnienie na łączach, najczęście spowodowane słabym łączem, bądź innymi
aplikacjami korzystającymi z łącza podczas gry, np. Gadu Gadu, Kazaa, itp.
Lager - osoba powodująca opóźnienie na łączach,
Lamer - osoba, która nie radzi sobie w grze,
Multiplayer - rozgrywki sieciowe,
Ping - liczba odpowiadająca opóźnieniu w grze, im mniejszy ping tym szybsza gra,
Serwer - komputer, na którym został założony serwer gry,
Spectator - inaczej obserwator, czyli osoba obserwująca poczynania innych graczy,
Voting - głosowanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Pią 15:39, 10 Lut 2006

Wiadomość
KAMPANIE

Kampania amerykańska
Kampania zaczyna się w Normandii w przeddzień inwazji na kontynent. Wcielamy się w szeregowca Martina ze 101 Dywizji Powietrzno-Desantowej. Przyjdzie nam tu stoczyć wiele ciekawych i zciętych bitew. Naszą pierwszą akcje zaczynamy na przedmieściach miasteczka Mere Eglise znajdującego się zaledwie 5 mil od plaży Omaha. Następnie przyjdzie nam zniszczyć działa Niemieckie w Brecourt Manor, później naszym zadaniem będzie uwolnienie z niewoli brytyjskiego Kapitana Price,
a na koniec wkradniemy się do obozu aby wyzwolić jednego z amerykańskich żołnierzy. Amerykańska strategia polega na walce w małych grupkach i wzywaniu wsparcia. Dla tego, gdy któryś z naszych kolegów zginie to możemy się spodziewać, że na jego miejsce przybędzie inny żołnierz. Przez prawie całą kampanie amerykańską będą nam towarzyszyć dwie osoby. Kapitan Foley, oraz Sierżant Moody. Są to nasi wyżsi rangą żołnierze, którzy będą wydawać nam różnego rodzaju rozkazy oraz będą ratować nas z opresji.




Kampania brytyjska
W tej kampanii wcielamy się w brytyjskiego komandosa Evansa, który zostaje zrzucony w pierwszy dzień inwazji na Normandię. Naszym pierwszym zadaniem jest przejęcie, a następnie utrzymanie mostu nad Caen, znany bardziej jako Pegasus Bridge. Kolejnymi zadaniami do wykonania będą najbardziej spektakularne sabotaże SAS (Special Air Service), jak chociażby akcja mająca na celu zatopienie pancernika Triptiz, czy ta pod kryptonimem Eder Dam. Strategia żołnierzy brytyjskich polega na walce w małych i średnich grupkach bez wsparcia. Dlatego należy dbać o swoich żołnierzy, bo jeśli któryś z nich zginie, to już nikt się nowy nie pojawi. Sytuacja analogiczna do kapmanii amerykańskiej. Tutaj również jest osoba, która towarzyszy nam prawie w każdej misji. Tą osobą jest Kapitan Price. Jest doskonale wyszkolony i świetnie sprawdza się na polu bitwy, jednak ginie on podczas operacji na pancerniku Triptiz.




Kampania rosyjska
Tutaj wcielamy się w postać Alexieia - jednego z tysięcy słabo uzbrojonych żołnierzy rosyjskich. Kampania zaczyna się w Stalingradzie w 1942 roku. Będziemy toczyć w tym mieście zażarte walki, na przykład na Placu Czerwonym, stacji kolejowej czy w kanałach. W dalszej części kampanii rosyjskiej, musimy opuścić Stalingrad i przenieść się na tereny Polski, gdzie będziemy musieli wykazać się sprytem i wielką wolą walki. W Polsce przyjdzie nam walczyć o fabrykę, stację kolejową oraz będziemy mogli zasiąść za sterami czołgu i stoczyć potężne bitwy
z pojazdami pancernymi wroga. Technika walki Rosjan różni się znacznie od pozostałych. Tutaj możemy liczy tylko na siebie. W tej kampanii nie ma żadnej wyznaczonej osoby która by nam towarzyszyła. Jedynie od czasu do czasu trafia się jakiś wyższy rangą żołnierz, który wydaje nam polecenie. Według mnie jest to jedna
z najtrudniejszych kampanii.




Czwarta Kampania - kampania ta ma na celu rozstrzygnięcie wojny oraz losy żołnierzy biorących w niej udział. Dla tego są to zmagania wszystkich trzech nacji
z Niemcami w roku 1945. Najpierw jako amerykański szeregowiec walczymy
w lesie Hurtgen i naszym zadaniem jest podprowadzenie niemieckich dokumentów
i przy okazji zniszczenie kilku czołgów wroga. Następnie przychodzi czas na to abyśmy jako jeden z brytyjskich komandosów zniszczyli trzy bardzo dobrze strzeżone Niemieckie Rakiety V2. W ostatniej misji w grze wcielamy się
w rosyjskiego szeregowca i uczestniczymy w zaciekłych walkach na ulicach Berlina, aby na koniec przejąć siedzibę niemieckich władz, czyli Reichstag. W taki sposób kończy się wspaniała przygoda, jaką było granie w Call of Duty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Nie 11:47, 12 Lut 2006

Wiadomość
Call of Duty serial number

3HEY-3GPY-XU2S-PD33-5D9F
GHD3-3GE4-2PEU-4XG3-2068
WSH8-UHXY-TT4E-PHWU-FE6B


Seriale pozyskane z [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ktos104 dnia Śro 17:07, 15 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Nie 11:57, 12 Lut 2006

Wiadomość
Call of Duty to pierwsza gra ze stajni Infinity Ward, zespołu doświadczonych profesjonalistów, którzy zanim założyli własną firmę, brali między innymi udział w procesie tworzenia jednej z ciekawszych i popularniejszych gier wideo (FPS) z akcją umiejscowioną w okresie II Wojny Światowej - Medal of Honor: Allied Assault.

Call of Duty to jedna z pierwszych gier tego typu, za sprawą której gracz otrzymuje możliwość spojrzenia na największy konflikt zbrojny XX wieku z kilku różnych perspektyw. Wcielając się w rolę amerykańskiego spadochroniarza, brytyjskiego komandosa lub rosyjskiego piechura ma okazję poczuć klimat tego okresu historycznego - brać udział w wielu ekscytujących bitwach, wykonywać ekstremalnie niebezpieczne zadania specjalne, itp.
Dwadzieścia cztery misje składające się na cztery kampanie umiejscowione na wielu polach bitew II Wojny Światowej.
Autorzy gry zadbali o jak najwierniejsze odwzorowanie realiów historycznych tamtego okresu – szczegółowo wymodelowane bronie, pojazdy, miejsca i poszczególne wydarzenia.
Duża różnorodność zadań, począwszy od tych wymagających dyskrecji np. sabotażu, a na wielkich bitwach z dużą ilością piechoty i pojazdów zmechanizowanych skończywszy.
Zmodyfikowany i udoskonalony trójwymiarowy engine graficzny gry Return to Castle Wolfenstein.
Możliwość rozgrywki wieloosobowej.


Specyfikacja :

kategoria:
gry akcji
producent:
Infinity Ward
wydawca:
Activision
dystrybutor PL:
Licomp Empik Multimedia


tryb gry:
single / multiplayer
tryb multiplayer:
LAN / Internet
wymagania wiekowe:
16+
nośnik:
2 CD
wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6GHz, 256MB RAM, karta grafiki 32 MB, 1.2 GB HDD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Nie 11:59, 12 Lut 2006

Wiadomość
Tu można zakupić
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Nie 12:00, 12 Lut 2006

Wiadomość
Call of Duty 2 PL, DVD
Call of Duty 2 to pełnoprawny sequel wydanej pod koniec 2003 roku strzelanki pierwszoosobowej (gry akcji/FPS), z fabułą osadzoną w realiach II Wojny Światowej, która zdobyła mnóstwo nagród i uznanie graczy na całym świecie.

Call of Duty United Offensive (dodatek) PL
Pierwszy oficjalny dodatek do hitowego FPS-a „Call Of Duty”. Warto zaznaczyć, iż za produkcję gry nie odpowiada już zespół Infinity Ward. Jego rolę przejęło Grey Matter Studios, w skład którego wchodzą ludzie odpowiedzialni między innymi za „Return to Castle Wolfenstein” czy „Kingpin”.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Autor
ktos104
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
Pon 11:01, 13 Lut 2006

Wiadomość
Administracja serwerem Arrow


Zapewne wielu z was próbowało już administrować serwerem Call of Duty. Niektórzy opanowali do perfekcji wszystkie komendy do serwerów CoD1. Tak, więc jeśli mieliście styczność z rconem serwerów Call of Duty 1 nie będziecie mieć problemów z serwerami CoD2, ponieważ komendy są bardzo podobne, a w pewnych przypadkach identyczne. Dla zupełnie nowych w świecie CoD (i może w ogóle w esporcie) przypomne, że (w najprostrzym tłumaczeniu):
rcon - służy do zdalnej administracji serwera gry (slow remote console - konsola zdalna)
konsola - służy do wpisywania wszelakiej maści komend, otwierana domyślnie tyldą (~) (pamiętajmy, że w CoD2 aby móc pisać w konsoli należy ją odblokować w "Opcjach gry")


Przejdźmy więc do sedna, czyli do komend:

Podstawowe:

- Jeśli znamy hasło do administracji serwerem (rcon password) musimy jedynie w konsoli wklepać:

/rcon login [twojehaslo]
//czyli jeśli hasło rcona brzmi np. "callofduty" to musimy wpisać: /rcon login callofduty

Po wpisaniu hasła rcon możemy używać wielu innych komend, które zamieszczam poniżej.

- Jeśli ktoś konfigurował serwer przed nami - a z gry nie domyślamy się (lub nam się nie chce;p) obecnych jego ustawień to wpisujemy:

/rcon serverinfo
//powinna się nam wyświetlić obecna konfiguracja serwera

- Jeśli chcemy otrzymać szczegółowe informacje o graczach grających na serwerze (pomocna komenda) wpisujemy:

/rcon status
//wyświetlenie informacji (nr, nick, guid, host) o graczach grających w danej chwili na serwerze

- Jesli zapisaliśmy na ftp serwera plik konfiguracyjny, z zapisaną całą konfiguracją to wystarczy jedynie wpisać:

/rcon exec [nazwapliku]
//czyli jesli plik nosi nazwę "lol.cfg" to wpisujemy: /rcon exec lol.cfg

- Natomiast jeśli właśnie róznymi komendami porobiliśmy zmiany na naszym serwerze to możemy je zapisać jako config aby po restarcie serwera móc wgrać swoje ustawienia bez żmudengo wklepywania komend:

/rcon writeconfig [nazwapliku]
//czyli jesli chemy aby plik nazywał się "cod.cfg" to wpisujemy: /rcon writeconfig cod.cfg
- Jeśli chcemy poinformować graczy o czymś bądź po prostu z nimi porozmawiać z "fotela" administratora wpisujemy:

/rcon say [text]
//czyli jeśli chcemy przywitać graczy wpisujemy: /rcon say witam

Mapy:

Lista map:
mp_breakout (Villers-Bocage, Francja)
mp_brecourt (Brecourt, Francja)
mp_burgundy (Burgundy, Francja)
mp_carentan (Carentan, Francja)
mp_dawnville (St Mere Eglise, Francja)
mp_decoy (El Alamein, Egipt)
mp_downtown (Moscow, Rosja)
mp_farmhouse (Beltot, Francja)
mp_leningrad (Leningrad, Rosja)
mp_matmata (Matmata, Tunezja)
mp_railyard (Stalingrad, Rosja)
mp_toujane (Toujane, Tunezja)
mp_trainstation (Caen, Francja)


- Jesli chcemy załadować jedną z map wpisujemy poprostu:

/rcon map [nazwamapy]
//czyli jesli chcemy zmienić mapę np na Beltot wpisujemy: /rcon map mp_farmhouse

- Jeśli mamy zamiar ustawić jakie mapy mają być wgrywane po sobie (tzw. rotacja) wpisujemy:

/rcon sv_MapRotation "[rotacja]"
//oto przykładowa rotacja map (kolejno należy wpisywać tryb gry - gametype, a nastepnie map - nazwe mapy): /rcon sv_MapRotation "gametype ctf map mp_breakout gametype hq map mp_brecourt gametype tdm map mp_burgundy gametype ctf map mp_carentan gametype hq map mp_dawnville gametype tdm map mp_decoy gametype ctf map mp_downtown gametype hq map mp_farmhouse gametype tdm map mp_leningrad gametype ctf map mp_matmata gametype hq map mp_railyard gametype tdm map mp_toujane gametype ctf map mp_trainstation"

- Natomiast jeśli w trakcie grania jednej mapy chcemy ją zmienić na nastepną , która została okreslona w rotacji (patrz wyżej) wpisujemy:

/rcon map_rotate
//ładuje nastepną mapę okresloną za pomocą sv_maprotation

- Kolejną komendą jest tzw. "długi" restart mapy, restarutje on mapę, jendak serwer wczytuje ją od nowa jeszcze raz i to samo robi komputer gracza:

/rcon map_restart
//"Przeładowanie" mapy, załadowanie mapy od nowa przez serwer ( i graczy)

- Jesli natomiast chcemy szybko zrestartować mapę to wpisujemy:

/rcon fast_restart
//Szybki restart mapy

Użytkownicy:

- Jeśli jakis gracz działa nam na nerwy możemy go wykopać z serera używając:

/rcon kick [nazwagracza]
//Wyrzucenie gracza z serwera (trzeba wpisać nick z kolorami), czyli jesli gracz ma nick np. lolad to wpisujemy: /rcon kick ^3lolad

- Jeśli na serwerze są same "czarne typy" możemy bez żmudnego wklepywania komend wyrzucić wszystkich z serwera używając:

/rcon kick all
//Wyrzuca wszystkich graczy z serwera

- Jeśli nie chcemy bawić się w kolorki, a na serwerze nie ma gracza o tym samym nicku tylko w innych kolorach to możemy danego delikwenta wyrzucicć używając:

/rcon onlykick [nazwagracza]
//Wyrzuca gracza z serwera, czyli jeśli np. nick gracza to "soldier" wpisujemy: /rcon onlykick soldier

- Jeżeli znamy id (numer) gracza (wyświetla się on przy nikcu po wpisaniu komendy /rcon status) to możemy szybko wyrzucić gracza stosując:

/rcon clientkick [id]
//Wyrzucenia gracza o danym id, czyli jeśli wiemy, że dany gracz ma id "6" to wpisujemy: /rcon clientkick 6

- Jeśli wyrzucanie gracza nic nie dało i nadal daje on się nam i innych graczom we znaki możemy go zbanować (zablokować mu wstęp na serwer) wpsiując:

/rcon banUser [nazwagracza]
//Zbanowanie gracza i zapisanie jego guida do pliku "ban.txt", czyli jeśli dany gracz ma nick "lol" to wpisujemy: /rcon banUser lol

- Jesli znamy id gracza możemy, tak jakw przypadku wyrzucenia, szybko zbanować gracza używając:

/rcon banClient [id]
//Zbanowanie gracza o danym id, czyli jeśli gracz ma id "2" to wpsiujemy: /rcon banClient 2

- Jeżeli chcemy zbanowac gracza jedynie na jakiś czas to wpisujemy:

/rcon tempBanUser [nazwagracza]
//Tymczasowy ban dla gracza o danym nicku, czyli jeśli gracz ma nick "soldier" to wpisujemy: /rcon temBanUser soldier

- Jeżeli znamy id gracza możemy szybko zbanować go na jakiś czas używając:

/rcon tempBanClient [id]
//Tymczasowy ban dla gracza o danym id, czyli jeśli gracz ma id "4" to wpisujemy: /rcon temBanClient 4

- Jęsli chcemy odbanować (zdjąć mu wcześniej zalożony zakaz wstępu) gracza należy wpisać:

/rcon unbanuser [nazwagracza]
//Zdjęcie banu dla gracza o danym nicku, czyli jeśli gracz ma nick "soldier" to wpisujemy: /rcon unbanuser soldier
lub jesli mamy dostep do ftp serwera możemy edytować plik "ban.txt" usuwając linijkę (z guidem) z banem dla danego gracza.

Główne i zaawansowane ustawienia:

- Jesli chemy zmienić dedykację serwera wpisujemy:

/rcon dedicated [0 lub 1 lub 2]
//0 - brak dedykacji, 1 - dedykacja LAN, 2 - dedykacja Internet, czyli jesli chcemy aby nasz serwer był dedykowany na LAN wpisujemy: /rcon dedicated 1

- Jesli chcesz sprawdzić poprawność swojego nowo stworzonego modu wpisujesz:

/rcon developer 1
//0 - wyłączony, 1 - włączony, sprawdza poprawność i wszelkie błędy w skryptach

- Jesli chcesz włączyć na swoim serwerze tzw. "czystość" wpisujesz:
/rcon sv_pure 1
//0 - wyłączony, 1 - włączony, wyrzuca wszystkich gracz z niestandardowymi plikami (pakami)

- Jesli chcesz zmienić nazwę twojego serwera wpisujesz:

/rcon sv_hostname [nazwa]
//Ustala nazwę hosta, np. /rcon sv_hostname "Moj serwer"

- Jesli chcesz żeby do połączenia się z twoim sererem wymagane było hasło wpisujesz:

/rcon g_password [haslo]
//Ustala hasło dla serwera, np. /rcon g_password "callofduty"

- Jesli chcesz aby do towjego serera mogli łączyć się prywatni klienci do tzw. prywatnych slotów (miejsce na serwerze zarezerwowane jedynie dla tych co wpiszą odpowiednie hasło) ustalasz dla nich hasło:

/rcon sv_privatePassword [hasło]
//Hasło prywatnego slota, np. /rcon sv_privatePassword "vip"

- Możesz także ustalic folder w jakim gra będzie katalogowała wszelkie dane (tzw. logi):

/rcon g_log [nazwapliku]
//Nazwa pliku logów (bez konsoli), domyślnie "games_mp.log".

- Aby zmienić tryb gry na serwerze wpisujesz:

/rcon g_gametype [nazwatrybu]
//Zmienia tryb gry na serwerze, cyzli jesli chcesz aby na serwerze był np. tryb Deathmatch wpisujesz: /rcon g_gametpe dm

Przydatne skróty:
dm - Deathmatch
tdm - Team Deathmatch (Deathmatch Drużynowy)
sd - Search & Destroy (Znajdź i Zniszcz)
ctf - Capture The Flag (Zdobycie Flagi)
hq - Headquarters (Sztab)

- Jesli chcesz zmienić maksymalną ilość graczy jaka może się połączyć do twojego serwera wpisujesz:

/rcon sv_maxclients [ilość]
//Maksymalna ilość slotów, np. /rcon sv_maxclients 16

- Jeśli chcesz ustawić prywatne sloty, wymagające prywatnego hasła wpisujesz:

/rcon sv_privateClients [ilość]
//Sloty prywatne, np. /rcon sv_privateClients 3

- Jesli chcesz zmeinić obecne hasło rcon wpisz:

/rcon rcon_Password [nazwa]
//Sloty prywatne, np. /rcon rcon_Password "mojehaslo"

- Jeśli chcesz zmienić ilość przepływającyh paczek wpisujesz:

/rcon sv_maxRate [ilość]
//Ilość przepływu paczek, np. /rcon sv_maxrate 25000

- Jesli chcesz wyłączyć konsole dla graczy grających na serwerze wpisujesz:

/rcon disableClientConsole 1
//0 - wyłączony, 1 - włączony

- Jesli chcesz ustawić z jakim minimalnym pinigem moga łączyć się gracze wpisz:

/rcon sv_minping [ilość]
//Minimalny dopuszczalny ping (0 - wyłączony), np. /rcon sv_minping 20

- Natomaist jesli chcesz ustawić z jakim maksymalnym pingiem mogą łączyć się gracze wpisz:

/rcon sv_maxping [ilość]
//Maksymalna dopuszczalny ping, np. /rcon sv_maxping 400

- Jesli chcesz ustawić czas jaki gracz musi odczekać aby ponownie połączyć się z serwerm (tzw. reconnect) wpisz:

/rcon sv_reconnectlimit [min.]
//Limit czasu do następnego reconnectu, np. /rcon sv_reconnectlimit 2

- Jeśli chcesz włączyć na swoim serwerze komunikację głosową wpisz:

/rcon sv_voice 1
//0 - wyłączony, 1 - włączony

- Jeśli chcesz ustawić jakość dźwięku na serwerze (komunikacja głosowa) wpisz:

/rcon voicequality [0-9]
//Jakość dźwięku komuniakcji glosowej, np. /rcon sv_voicequality 1

- Jesli chcesz umożliwić graczom pobieranie modów lub nowych map (oczywiście jesli coś takiego zainstalowałeś) z twojego serwera wpisz:

/rcon sv_allowdownload 1
//Umożliw download map lub modów, 0 -wyłączony, 1 - włączony

Broń:

Włączanie i wyłączanie broni na serwerze:
0 - wyłączony, 1 - włączony
/rcon scr_allow_bar - BAR
/rcon scr_allow_bren - LKM Bren
/rcon scr_allow_enfield - Lee-Enfield
/rcon scr_allow_enfieldsniper - Lee-Enfield z lunetą
/rcon scr_allow_g43 - Gewehr 43
/rcon scr_allow_greasegun - Pistolet maszynowy M3
/rcon scr_allow_kar98k - Kar98k
/rcon scr_allow_kar98ksniper - Kar98k z lunetą
/rcon scr_allow_m1carabine - Karabinek M1A1
/rcon scr_allow_m1garand - M1 Garand
/rcon scr_allow_mp40 - MP40
/rcon scr_allow_mp44 - MP44
/rcon scr_allow_nagant - Mosin Nagant
/rcon scr_allow_nagantsniper - Mosin Nagant z lunetą
/rcon scr_allow_pps42 - PPS42
/rcon scr_allow_ppsh - PPSz
/rcon scr_allow_shotgun - M1897
/rcon scr_allow_spriengfield - Spriengfield
/rcon scr_allow_sten - Sten
/rcon scr_allow_svt40 - Tokariew SWT-40
/rcon scr_allow_thompson - Thompson

/rcon scr_allow_fraggrenades - Granat odłamkowy
/rcon scr_allow_smokegrenades - Granat dymny

// czyli jesli np. chcemy włączyć LKM Brena wpisujemy: /rcon scr_allow_bren 1
jeśli chcemy wyłączyć np. M1897 wpisujemy: /rcon scr_allow_shotgun 0

Uwaga! Nie zapominaj o poziomych kreskach "_"

Rozgrywka:

- Jesli chcesz aby na twoim serwerze dostepne były głosowania wpisz:

/rcon g_allowvote 1
//Głosowanie, 0 - wyłączony, 1 - włączony

- Jeżeli chcesz aby podczas trybów DM i TDM odradzanie (respawn) nastąpił "siłą" (gracz odradza się sam zaraz po zginięciu, nie trzeba klikać odpowiedniego za to klawisza) wpisz:

/rcon scr_forcerespawn 1
//Przymusowe odradzanie (DM&TDM), 0 - wyłączony, 1 - włączony

- Jesli chcesz aby na twoim serwerze gracze widzieli nad głową graczy ze swojej drużyny okony druzynowe wpisz:

/rcon scr_drawfriend 1
//Ikony drużynowe, 0 -wyłączony, 1 - włączony

- Możesz także skonfigurować przyjacielski ogień występujący na twoim serwerze:

/rcon scr_friendlyfire [0-3]
//"Przyjacielski" ogień, 0 - wyłączony, 1 - włączony, 2 - odbicie obrażeń, 3 - dzielenie obrażeń

- Możesz także wyłączyć swobodnego widza (spectacora) wpisując:

/rcon scr_spectatefree 0
//Swobodny widz, 0 - wyłącozny, 1 - włączony

- Możesz także włączyć "podglądnie" wroga dla nie żyjących już graczy wpisując:

/rcon scr_spectateenemy 1
//Podglądanie wroga, 0 -wyłączony, 1 - włączony

- Ciekawym elementem jest tzw. wyrównanie teamów, czuwa ono nad tym aby w obu zespołch była równa ilość graczy

/rcon scr_teambalance
//Wyrównanie drużyn, 0 - wyłączony, 1 - włączony

Opcje trybów:

- Capture The Flag (ctf, Zdobycie Flagi)

/rcon scr_ctf_scorelimit [ilość]
//Liczba zdobytych flag do wygrania meczu przez drużynę, np. /rcon scr_ctf_scorelimit 5

/rcon scr_ctf_timelimit [min.]
//Czas trwania meczu w minutach, np. /rcon scr_ctf_timelimit 30

- Deathmatch (dm, Deathmatch)

/rcon scr_dm_scorelimit [ilość]
//Liczba fragów potrzebnych do wygrania rozgrywki przez gracza, np. /rcon scr_dm_scorelimit 50

/rcon scr_dm_timelimit [min.]
//Czas trwania rozgrywki w minutach, np. /rcon scr_dm_timelimit 30

- Search & Destroy (sd, Znajdź i Zniszcz)

/rcon scr_sd_bombtimer [sek.]
//Czas wybuchu bomby po zaplantowaniu (założeniu) w sekundach, np. /rcon scr_sd_bombtimer 60

/rcon scr_sd_graceperiod [sek.]
//Czas po rozpoczęciu rundy, w którym gracze nadal mogą zmieniać broń, np. /rcon scr_sd_graceperiod 15

/rcon scr_sd_roundlength [min.]
//Czas trwania rundy w minutach, np. /rcon scr_sd_roundlength 4

/rcon scr_sd_roundlimit [min.]
//Maksymalna liczba rund, np. /rcon scr_sd_roundlimit 20

/rcon scr_sd_scorelimit [ilość]
//Liczba rund potrzebna do wygrania meczu przez druzynę np. /rcon scr_sd_scorelimit 11

/rcon scr_sd_timelimit [min.]
//Czas trwania meczu w minutach, np. /rcon scr_sd_timelimit 0

- Team Deathmatch (tdm, Deathmatch Drużynowy)

/rcon scr_tdm_timelimit [min.]
//Czas trwania meczu w minutach, np. /rcon scr_tdm_timelimit 30

/rcon scr_tdm_scorelimit [ilość]
//Liczba fragów potrzebna druzynie do wygrania meczu, np. /rcon scr_tdm_scorelimit 150

- Headquarters (hq, Sztab)

/rcon scr_hq_scorelimit [ilość]
//Liczba punktów potrzebna druzynie do wygrania meczu, np. /rcon scr_hq_scorelimit 450

/rcon scr_hq_timelimit [min.]
//Czas trwania meczu w minutach, np. /rcon scr_hq_timelimit 30

Jakoś dobrnęliśmy do końca komend, jesli macie jakieś pytania lub sugestie zostawcie je w komentarzach. Jak sami się przekonaliście połowa z komend CoD2 to stare komendy z CoD1. Mam nadzieję, że niektórym z was ten artykuł w jakimś stopniu pomoże w adminsitracji serwerem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty ktos104

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2  Następny

Forum Mam ochotę na pieszczotę Strona GłównaDla wszystkich i o wszystkim ;-)CALL OF DUTY
Obecny czas to Sob 21:56, 23 Lis 2024
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin